Διεύθυνση : ΔΔΕ Φλώρινας - Κτίριο ΑΔ Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας - ΤΚ 531 00


Πρόεδρος : Μούζα Βασιλική (τηλ. 6972609969)
Αντιπρόεδρος :Μελισίδου Ζαφειρειώ
Γ.Γραμματέας : Νικολάου Νικόλαος (6932428401)
Ταμίας :Λαζαρίδου Μαρία
Οργ. Γραμματέας : Πυργιλής Παντελεήμων
Μέλη: Φωτιάδου Χριστίνα , Κοσκοσά Παρασκευή


Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Εκδήλωση - προβολή ταινίας "Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση" (27-02-2014)

Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η προβολή της ταινίας "Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση" στην αίθουσα της Κινηματογραφική Λέσχης Φλώρινας.




Παρουσίαση της ταινίας από τον εκπρόσωπο της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας κ Αντωνιάδη Γεώργιο.


Εισαγωγική ομιλία από την εκπρόσωπο της ΕΛΜΕ Φλώρινας κ. Κοσκωσά Βιβής : 

Διαβάστηκε το κείμενο : "Ο δούρειος ίππος της αξιολόγησης των σχολείων" του συναδέλφου εκπαιδευτικού του 6ου Λυκείου Καλαμάτας, Γιάννη Ανδρουλιδάκη



 


 ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ






Επιστολή της ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Φλώρινας για Αθήνα (27-02-2014)



ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ


Γραφεία ΔΔΕ Φλώρινας

ΚΤΗΡΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ                 

531 00 Φλώρινα                                


http://elme-florina.blogspot.gr/

Ημερομηνία: 25 / 2 / 2014




ΠΡΟΣ:

Κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ


ΚΟΙΝ:

·        ΔΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ


Θέμα:    ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
                  

Αξιότιμε κύριε πρόεδρε,


            μετά από αιφνιδιαστική απόφαση του ΔΣ. του ΚΤΕΛ Φλώρινας καταργήθηκαν όλα τα βραδινά δρομολόγια λεωφορείων του νομού μας από και προς Λάρισα και Αθήνα. Το γεγονός αυτό δυσκολεύει εξαιρετικά τη ζωή των συναδέλφων εκπαιδευτικών από τις παραπάνω περιοχές που υπηρετούν στο Νομό Φλώρινας διότι στην ουσία καθιστά σχεδόν αδύνατη την τακτική μετάβασή τους στους τόπους συμφερόντων τους με μέσα μαζικής μεταφοράς, αφού για να γίνει αυτό προϋποθέτει τη λήψη άδειας τουλάχιστο δυο ημερών (Παρασκευή και Δευτέρα), πράγμα όχι πάντοτε επιθυμητό και εφικτό. Σημειώνουμε επιπλέον ότι ούτε το τραίνο δε διαθέτει αντίστοιχα δρομολόγια που να μπορούν να εξυπηρετήσουν την παραπάνω ανάγκη και για να βρίσκεται κάποιος από τη νότια Ελλάδα στο Νομό Φλώρινας τα ξημερώματα της Δευτέρας ώστε να πάει έγκαιρα στη δουλειά του η οδική μεταφορά είναι μονόδρομος. Στα πλαίσια αυτά ζητάμε να επανεξετάσετε άμεσα το θέμα της επαναλειτουργίας των βραδινών δρομολογίων Αθήνα- Φλώρινα και Φλώρινα- Αθήνα, τουλάχιστο δυο με τρεις φορές την εβδομάδα (Παρασκευή- Κυριακή) οπωσδήποτε και ίσως και Τετάρτη. Στην ανάγκη καλύτερα να καταργηθούν τα αντίστοιχα πρωινά, με τα οποία όσοι ταξιδεύουν έχουν και άλλες επιλογές. Κατανοούμε απόλυτα τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σας αλλά επιβάλλεται και εσείς να δείξετε κοινωνική ευθύνη περιορίζοντας τη συγκοινωνιακή απομόνωση του Νομού μας και στηρίζοντας εκείνους που συστηματικά επιλέγουν τα υπεραστικά λεωφορεία για τα ταξίδια σας και έχουν σοβαρούς περιορισμούς στην επιλογή της ώρας αναχώρησης και άφιξης. Μην προσθέτετε ένα ακόμα πρόβλημα στις οικογένειες των εκπαιδευτικών, αρκετοί από τους οποίους επί σειρά ετών υπηρετούν στο Νομό χωρίς ουσιαστική δυνατότητα μετάθεσης, εξαναγκάζοντάς τους σε επιπλέον δαπάνες καυσίμων και διοδίων. Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.

                     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ 

Μπουντουλούλης Ευάγγελος           

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Προβολή ταινίας-Ντοκιμαντέρ "Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση"

Η ταινία - ντοκιμαντέρ του German Doin «Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση» (La Educacion Prohibida), προβάλλεται την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 20:00 μμ στην αίθουσα της Κινηματογραφικής Λέσχης.


 


(Φαντάσου να ήσουν ο πρωταγωνιστής της εκπαίδευσής σου/παιδείας σου)

 Κάτι που χρειαζόμαστε επιτακτικά! 

Ψήφισμα 1ου ΓΕΛ Φλώρινας



ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Φλώρινας δηλώνει κατά  πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την προτεινόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αναφέρεται στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. .
          Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.
           Θα κατηγοριοποιήσει σχολικές μονάδες με απρόβλεπτες συνέπειες για τη λειτουργία τους και την ύπαρξή τους. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
          Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, εκφράζουμε την διαφωνία μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Προσκληση σε Γενική Συνέλευση (20-02-2014)


Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Φλώρινας σας καλεί 

 – στο πλαίσιο αποφάσεων ΕΛΜΕ – ΟΛΜΕ-, 

στην σημαντική ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

την ΤΡΙΤΗ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014
στην αίθουσα του
ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ  ΚΕΝΤΡΟΥ  Φλώρινας
 - στο δρόμο από Δικαστήρια προς Πλ. Ηρώων-

στις 6.45 το απόγευμα
(η πρώτη που απαιτεί απόλυτη απαρτία θα γίνει Δευτέρα 24/2 στον ίδιο χώρο και ώρα)

ΘΕΜΑΤΑ:

·          ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ- ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
·          ΑΠΕΡΓΙΑ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΛΜΕ
·          ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
·          ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

Συμμετοχή στην 48ωρη απεργία στις 13 – 14/3/2014 που έχει ήδη προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ
Στις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εισηγείται το παρακάτω Πρόγραμμα Δράσης:

Δείτε την Εισήγηση προς τις ΓΣ των ΕΛΜΕ και Πρόγραμμα Δράσης

Συνέχιση των κινητοποιήσεων με Πενθήμερη απεργία 17/3 – 21/3
Μετά τις 21/3 θα ακολουθήσει κύκλος νέων Γ.Σ. για εκτίμηση της κατάστασης.


Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση


Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα 1ου Γυμνασίου Φλώρινας


ΨΗΦΙΣΜΑ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Ο  Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Γυμνασίου Φλώρινας είναι αντίθετος με τη συγκεκριμένη μορφή Αυτοαξιολόγησης  που στοχεύει στο παραπέρα χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων μας και σε απολύσεις εκπαιδευτικών. Αυτό φαίνεται από το ότι είναι μια τυπική γραφειοκρατική διαδικασία χωρίς σοβαρό προγραμματισμό και χωρίς αύξηση δαπανών για την παιδεία.

Η Αυτοαξιολόγηση της σχολικής κοινότητας – σχολείου πρέπει να καθορίζεται από όρους ωφέλιμους για όλα τα παιδιά, συνυπολογίζοντας όλες τις τοπικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και φυσικά θα πρέπει να έχει ως μοναδικό σκοπό τη βελτίωση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών και όχι να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.

Το Ελληνικό Σχολείο αντιμετωπίζει πλήθος προβλημάτων, για τα οποία δεν ευθυνόμαστε οι εκπαιδευτικοί. Παρόλα αυτά το κρατάμε όρθιο με το φιλότιμό μας.

Μήπως η εκπαιδευτική πολιτική που προωθείται έχει σκοπό να απαξιώσει τα δημόσια σχολεία, για να δημιουργήσει έναν ιδιωτικό τομέα που προοδευτικά θα αντικαταστήσει τα δημόσια Σχολεία;

Απαντούμε λοιπόν

Δε φοβόμαστε την αυτοαξιολόγηση που θα λειτουργήσει στην κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Λέμε ΝΑΙ

ü      Στον έγκαιρο προγραμματισμό και στελέχωση των σχολείων
ü      Στην υλοποίηση δράσεων που ενισχύουν την εκπαιδευτική διαδικασία
ü      Σε επιμόρφωση, σε ημερίδες και σε σεμινάρια
ü      Στη συνεχή επαφή με γονείς και κηδεμόνες

Ήδη σαν Σχολική Μονάδα κάνουμε δράσεις προς την κατεύθυνση που αναφέρουμε παραπάνω, επειδή το πιστεύουμε και όχι επειδή μας τα επέβαλε κάποιος.

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ

Πιστεύουμε ότι σε μια εποχή που η πλειοψηφία των Ελληνικών οικογενειών, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως των εκπαιδευτικών, βυθίζονται στην ανέχεια, στην απόλυτη εξαθλίωση, τη θλίψη, την απελπισία και την ανασφάλεια πρέπει να αγωνιστούμε για τη διαφύλαξη του αναφαίρετου συνταγματικού δικαιώματος της «Δωρεάν Παιδείας» για όλους, που θα παράγει μια γενιά μαθητών με περισσότερες γνώσεις και καλύτερα προετοιμασμένους για τις ευθύνες που θα κληθούν να αναλάβουν ως πολίτες.

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα για την παγκόσμια ημέρα κατά του φασισμού (20-02-2014)



ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ

          Συμμετέχουμε στη διεθνή μέρα δράσης κατά της φασιστικής απειλής και του ρατσισμού που καλούν κινήματα και συνδικάτα στην Ευρώπη στις 22 Μάρτη. Ήδη σε Λονδίνο, Γλασκώβη, Βαρκελώνη, Κοπεγχάγη, Βαρσοβία, Βιέννη, Ν. Υόρκη, Μελβούρνη καλούν σε μαζικές διαδηλώσεις. Θα προστεθούν άμεσα πολλές άλλες πόλεις.
           Υψώνουμε τη φωνή μας ενάντια στην απειλή επιστροφής της Ευρώπης στις πιο σκοτεινές μέρες του μεσοπολέμου όταν οι ναζί του Χίτλερ και οι φασίστες του Μουσολίνι έστησαν τα Άουσβιτς και έσερναν τους λαούς στην ανθρωποσφαγή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τότε, στο όνομα της «καθαρής φυλής», εκατομμύρια έχασαν τις ζωές τους γιατί δεν ταίριαζαν στο πρότυπο των ναζιστών της «Άρειας καθαρής φυλής».
          Σήμερα ομοϊδεάτες τους στη χώρα μας και σε όλη τη Ευρώπη, στήνουν τη «μαύρη διεθνή» του φασισμού μπροστά στις επερχόμενες ευρωεκλογές και επιχειρούν να προβάλουν το φόβο, το μίσος κατά των μεταναστών, το ρατσισμό. Είναι ώρα να τους απομονώσουμε οριστικά. Είναι εκείνοι που με τις ρατσιστικές επιθέσεις επιχείρησαν να σπείρουν το τρόμο στις γειτονιές. Οι δε κυβερνήσεις μετατρέπουν τους μετανάστες σε αποδιοπομπαίους τράγους, για να τους φορτώσουν τις δικιές τους ευθύνες για την αύξηση της φτώχειας, της ανεργίας, της διάλυσης της δημόσιας Παιδείας, Υγείας, Κοινωνικής Ασφάλισης.
          Καλούμε τους συλλόγους στα σχολεία να οργανώσουν δράσεις ή συζητήσεις με το θέμα αυτό. Επίσης προτείνεται να παρακολουθήσουν οι μαθητές μας το θεατρικό έργο ΄΄ΤΟ ΚΥΜΑ΄΄ στο ΚΘΒΕ στη Θεσσαλονίκη.
           Σας καλούμε να συμμετέχετε στο Πανελλαδικό Συλλαλητήριο στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, στις 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. (λεωφορείο από Φλώρινα θα  ξεκινήσει).

Δ.Σ. ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα 1ου ΕΠΑΛ Αμυνταίου



Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

   Ο Σύλλογος  Διδασκόντων του 1ου  ΕΠΑΛ  Αμυνταίου ομόφωνα δηλώνει την αντίθεσή του με την επιχειρούμενη αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
   Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να βελτιώσει ούτε τους εκπαιδευτικούς, ούτε το επίπεδο του δημόσιου  σχολείου. Αντίθετα θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της μόρφωσης των παιδιών, την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών και των αξιοπρεπών ανθρώπινων σχέσεων στο σχολείο, την περαιτέρω μισθολογική απώλεια. Και κυρίως,  το διαχωρισμό σχολείων- καθηγητών-μαθητών σε ανώτερους και κατώτερους, τη συρρίκνωση σχολείων και την απόλυση εκπαιδευτικών. Εμείς, οι καθηγητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης ήδη έχουμε πάρει μια πρώτη γεύση της επιχειρούμενης αναδιάρθρωσης με την κατάργηση ειδικοτήτων στο ΕΠΑΛ και τη διαθεσιμότητα των συναδέρφων μας.
   Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου και του κλάδου μας, εκφράζουμε τη διαφωνία και την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και σε οποιαδήποτε μονομερή  αξιολόγηση εκπαιδευτικού και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

                                                                         Αμύνταιο, 14-2-2014

Σχετικά με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση, του Βαγγέλη Μπουντουλούλη (29-01-2014)



ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ;
(ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗ)

Α) ΠΔ 152/13 ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΡΘΡΟ 10
δ) Κατηγορία IV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,50):

αα) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.
ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της.
γγ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς. – ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΖΙ

-ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-
                
Β)  ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ :
΄΄Η Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ΄΄

Γ)  Από τον ΤΟΜΟ  ΙΙ  ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ για την Αυτοαξιολόγηση:

2.1. Ο συντονισμός της διαδικασίας και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών 

Ο σχεδιασμός αποτελεί μια ζωντανή και δυναμική διαδικασία η οποία ενσωματώνεται  στην οργάνωση και τη λειτουργία του σχολείου. Τη γενική ευθύνη του συντονισμού της  διαδικασίας έχει ο Διευθυντής του σχολείου. Δεν θεωρείται αποτελεσματικό, αλλά ούτε  και εφικτό να εμπλέκονται όλοι οι εκπαιδευτικοί στις διαδικασίες του σχεδιασμού. Γι’  αυτό και ο αριθμός των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στον σχεδιασμό και οι ειδικότεροι  ρόλοι  που  αναλαμβάνουν  στο  πλαίσιο  των  ομάδων  εργασίας  μπορεί  να  διαφέρουν από σχολείο σε σχολείο. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, η ενεργός συμμετοχή των  εκπαιδευτικών  σε  κάθε  στάδιο  του  σχεδιασμού, η  συλλογική  λήψη  αποφάσεων  και η  ανάπτυξη σχέσεων ισοτιμίας και συνεργασίας ενισχύουν την αποδοχή, την εγκυρότητα  και την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας.

Δ) ΣΑΣ στέλνω παράλληλα  την ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΚ 2013 – όπου παρά το ότι έχει αφαιρεθεί (σε αντίθεση με το ΝΟΜΟ…) η ευθύνη υλοποίησης της Αυτοαξιολόγησης από τον Σύλλογο, αναφέρεται ρητά ότι οι ομάδες και η επιλογή δράσεων είναι απόφαση του συλλόγου

 ΜΕΤΑ απ όλα αυτά ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ:

          Η συμμετοχή σου στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης που δεν πιστεύειςαν την πιστεύεις δεν τίθεται καν θέμα – είναι προσωπική ευθύνη. Εύχομαι στην επιλογή σου αυτή, να παίξει ρόλο το σωστότερο κριτήριο -  ανάμεσα στον προσωπικό υπολογισμό για μελλοντική καλύτερη κατάταξη… σε βάρος άλλων, στον φόβο που σου επιβάλλεται από τους ανωτέρους ή διπλανούς , στην αλληλεγγύη και στην αγωνία σου για το τι μέλλον ετοιμάζουν σε σένα, στο σχολείο σου και στα παιδιά που διδάσκεις.

 29 1 2014    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗΣ 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Γνωμοδότηση με νομικά επιχειρήματα που ενισχύει την απόφαση του Κλάδου να μην αποδεχτεί την επιβολής της αξιολόγησης (16-02-2014)

Διαβάστε στο παρακάτω σύνδεσμο γνωμοδότηση νομικής συμβούλου σχετικά με το αν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες εργασίας της αυτοαξιολόγησης. Η γνωμοδότηση αυτή ενισχύει και με νομικά επιχειρήματα την απόφαση του Κλάδου να μην αποδεχτεί τις μεθοδεύσεις της επιβολής της αξιολόγησης – χειραγώγησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ τη Γνωμοδότηση της Νομικού Συμβούλου της ΔΟΕ που ενισχύει και με νομικά επιχειρήματα την απόφαση του Κλάδου να μην αποδεχτεί τις μεθοδεύσεις της επιβολής της αξιολόγησης – χειραγώγησης

Για όσους ππεριμένουν αύξηση με την Αξιολόγηση ... (15-02-2014)



ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ…

 - «Δεν μπορεί στην ίδια υπηρεσία να είναι όλοι άριστοι. Η αξιολόγηση είναι σύγκριση, μέτρηση και κατάταξη. Θα υπάρχουν ποσοστώσεις». Τελευταίες δηλώσεις του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κ. Μητσοτάκη
 - Η αλλαγή βαθμού έχει απαγορευτεί από το μνημόνιο που ψηφίστηκε το 2011 και την ερμηνευτική εγκύκλιο του 2012. Εκεί αναφέρεται καθαρά ότι απαγορεύονται οι αυξήσεις και η ωριμάνσεις στο δημόσιο τομέα μέχρι η ανεργία να πέσει κάτω από το 10% (!!!). Η ανεργία βρίσκεται στο 27,7% και με την πολιτική που ακολουθούν αυξάνεται ραγδαία. Όπως γνωρίζουμε όλες και όλοι καλά, καμία αλλαγή βαθμολογικού κλιμακίου δε γίνεται. Μόνο τα ΜΚ δίνονται μέχρι στιγμής ακώλυτα.
- Με το νέο ευρωπαϊκό δημοσιονομικό σύμφωνο όποια χώρα έχει πάνω από 0,5% του ΑΕΠ δημόσιο έλλειμμα και πάνω από 60% δημόσιο χρέος πρέπει να υποβάλλεται συνεχώς σε μνημόνια διαρκείας μέχρι να επιτύχει αυτούς τους δείκτες.. Επίσης ανάλογο αυστηρότερο πρόγραμμα πρέπει να εφαρμόζουν όσες χώρες έχουν ήδη  μεγάλο χρέος….Νέα μνημόνια δεν σημαίνουν παρά νέα μέτρα…
 - Σύμφωνα με το Μνημόνιο 3 στο Υπουργείο Παιδείας για τα έτη 2013 και 2014, δε θα πραγματοποιηθούν προσλήψεις διοικητικού προσωπικού, ενώ για το διδακτικό προσωπικό ο λόγος προσλήψεων-αποχωρήσεων θα διαμορφωθεί στο 1:10, ενώ οι  συνολικές δαπάνες για την Παιδεία συρρικνώνονται κάτω από το 2,3 % επί του ΑΕΠ. Από το 2009 μέχρι το 2013 οι δαπάνες για την παιδεία μειώθηκαν κατά 33% με πρόβλεψη 47% μέχρι το 2016.
 - Το ΠΔ, στο αρθρ. 16, παράγρ. 4 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας.»!!! Στην επόμενη παράγρ., 5 του ιδίου άρθρου το ΠΔ συνδέεται με την παράγραφο 4 του άρθρου 8 του ν. 4024/2011, που αναφέρει ότι «…οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται σε πίνακα μη προακτέων στερούνται του δικαιώματος για προαγωγή για τα επόμενα δύο έτη». Ο δε ν. 3528/2007, γνωστός και ως δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας στο άρθρο 95 με τίτλο: Παραπομπή μη προακτέου υπαλλήλου αναφέρει: «Υπάλληλος, ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται μέσα σε δύο (2) μήνες από την κύρωση του οικείου πίνακα υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο, με αιτιολογημένη απόφαση του και μετά από προηγούμενη κλήση αυτού για να παράσχει εγγράφως ή προφορικώς τις αναγκαίες διευκρινίσεις, μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται να υποβληθεί ένσταση στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.
 - Όμως δεν αρκεί κάποιος να αξιολογηθεί ικανός για να προαχθεί στον επόμενο βαθμό. Θα πρέπει να είναι «περισσότερο ικανός» από τον συνάδελφο του, αφού ο νόμος καθορίζει ποσόστωση προαγωγής από τον ένα βαθμό στον επόμενο. Μάλιστα στο άρθρο 7 παράγρ. 6 του ως άνω νόμου αναφέρεται ότι « … Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται μετά από εκτίμηση τόσο των υπηρεσιακών αναγκών όσο και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων τουλάχιστον ανά διετία, τα προαναφερόμενα ποσοστά μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα. …». Δηλαδή, αν τα δημοσιονομικά της χώρας δεν πάνε καλά, τότε λιγότεροι εκπαιδευτικοί θα προβιβαστούν στον επόμενο βαθμό και άρα περισσότεροι θα καθηλωθούν μισθολογικά!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
ΒΑΓΓ ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗΣ

Ψήφισμα Γυμνασίου Αμμοχωρίου



ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Αμμοχωρίου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
          Η αξιολόγηση, όπως προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας και όπως προετοιμάζεται με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν οι μαθητές-τριες, θα έχει ως αποτέλεσμα την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών στα σχολεία, την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών και το διαχωρισμό σχολείων –εκπαιδευτικών και μαθητών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
           Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση  την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Αποφάσεις ΔΣ ΕΛΜΕ για κοινωνικό Φροντιστήριο και Σεισμοπαθείς της Κεφαλονιάς (14-02-2014)



ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ    13/2/2014

                       
                     «ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ»  ΕΛΜΕ

ΣΕΙΣΜΟΠΑΘΕΙΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ



Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Φλώρινας στη χτεσινή του συνεδρίασε αποφάσισε να  προτείνει στα μέλη του και στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων:

1.     Όποιος συνάδελφος μπορεί να βοηθήσει μαθητές Γ΄ Λυκείου, που δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια, στην προσπάθεια που κάνουν εν όψει των Πανελλαδικών Εξετάσεων, να το δηλώσει στα μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ. Αν και αργά το ΥΠΑΙΘ ‘φρόντισε’ να οργανώσει Κοινωνικό Φροντιστήριο για μαθητές Λυκείων μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ακόμα και τώρα μπορούμε να βοηθήσουμε…


2.  Ήδη σε σχολεία του νομού Φλώρινας συγκεντρώνονται τρόφιμα και άλλα χρήσιμα για τους σεισμοπαθείς συμπατριώτες μας της Κεφαλονιάς. Το Δ.Σ. προτείνει σε όλες τις σχολικές μονάδες να μιμηθούν την πράξη αυτή σε συνεργασία με τα μαθητικά συμβούλια. Κατόπιν το υλικό που θα συγκεντρωθεί μπορεί με συνεργασία με άλλους φορείς π.χ. Εκκλησία, να μεταφερθεί στους πληγέντες από τους σεισμούς. Για την περιοχή Φλώρινας ήδη υπάρχει μια συγκέντρωση υλικού στο 1ο ΓΕΛ Φλώρινας.


Δ.Σ. ΕΛΜΕ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα 2ου ΓΕΛ Φλώρινας



ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Φλώρινας δηλώνει κατά πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αναφέρεται στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. .
          Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
          Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, εκφράζουμε την διαφωνία μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα ΕΠΑΣ Φλώρινας



Ο Σύλλογος Διδασκόντων της ΕΠΑΣ Φλώρινας δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Συνεδρίαση ΔΣ της ΕΛΜΕ Φλώρινας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
 Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014
 
και ώρα 19:00 
 
συνεδριάζει το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φλώρινας
 
στο Ξενοδοχείο Λύγκος
 
με κυρίαρχο θέμα την αυτοαξιολόγηση.
 
Οι συναντήσεις του ΔΣ είναι ανοικτές για όλους τους Συναδέλφους.
 
 
ΔΣ ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για τη διαθεσιμότητα (07-02-2014)



ΨΗΦΙΣΜΑ    7/2/2014

                       
                                                           
Ψήφισμα συγκέντρωσης

          Σήμερα το πρωί 7 Φεβρουαρίου 2014 στην κεντρική πλατεία της Φλώρινας, και στο πλαίσιο της Απεργίας που κήρυξε η ΟΛΜΕ με την ευκαιρία εκδίκασης της  υπόθεσης της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών στο Συμβούλιο της Επικρατείας, έγινε συγκέντρωση στην οποία πήραν μέρος εκπαιδευτικοί και σχολικοί φύλακες που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, εκπαιδευτικοί απεργοί μέλη της ΕΛΜΕ Φλώρινας, μέλη των ΠΟΕ-ΟΤΑ και άλλων σωματείων του Ν.Τ.
          Κατόπιν έγινε πορεία προς την Περιφέρεια και την ΔΔΕ Φλώρινας και επιδόθηκε το παρόν ψήφισμα με βασικά αιτήματα:

1.          Την άμεση αποκατάσταση των εργαζομένων που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, και συγκεκριμένα την επαναπρόσληψη των σχολικών φυλάκων και των εκπαιδευτικών.
2.          Τις άμεσες ενέργειες των υπευθύνων του νομού και της περιφερειακής Διεύθυνσης προς τη παραπάνω κατεύθυνση.
3.          Την εμπρόθεσμη προκήρυξη των απαραίτητων θέσεων ώστε στις 23 Μαρτίου να μην απολυθεί ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ.
4.          Την ενίσχυση και προάσπιση του Δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου.


ΕΛΜΕ Φλώρινας – Σχολικοί Φύλακες σε διαθεσιμότητα – Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Φλώρινας

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΦΕΒΡ 2014 - ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ


   ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΦΕΒΡ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, 
    ημέρα που εκδικάζεται η υπόθεση της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών στο Συμβούλιο της Επικρατείας. 
   
 ΕΠΙΣΗΣ,
 -(ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ: Κοινό συλλαλητήριο με ΠΟΕ-ΟΤΑ στην Αθήνα, Προπύλαια και ΣτΕ στις 10.30 π.μ.  Συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις.)-
       
    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
              ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΩΡΑ 12.15 ΤΟ ΠΡΩΪ 
    ΝΑ ΔΙΑΤΡΑΝΩΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ  ΑΛΛΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ,
    ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ  ΟΠΟΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ
ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΟΛΜΕ, Ν.Τ ΑΔΕΔΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Ψήφισμα Γυμνασίου Αετού Φλώρινας



Κάθε εκπαιδευτικός-εν μέσω πολλαπλής κρίσης- αγωνίζεται μέρα με τη μέρα σε όλα τα σχολεία της επικράτειας, με γνώμονα τη  μόρφωση και την καλλιέργεια των παιδιών καθώς και την βελτίωση του εκπαιδευτικού του έργου. Η αξιολόγηση- όπως προβάλλεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και όπως προετοιμάζεται με την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων- θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της μόρφωσης, την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών στα σχολεία, την περαιτέρω μισθολογική απώλεια, την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών, κυρίως όμως το διαχωρισμό σχολείων, καθηγητών και μαθητών σε ανώτερους και κατώτερους.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ο Σύλλογος διδασκόντων του Γυμνασίου Αετού, με βάση την απόφαση του Σωματείου και του κλάδου μας, δηλώνει την αντίθεσή του σε οποιαδήποτε αξιολόγηση εκπαιδευτικού- αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας.   

Αετός, 5 Φεβρουαρίου 2014

Ψήφισμα 3ου Γυμνασίου Φλώρινας



          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας δηλώνει με μεγάλη πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αναφέρεται στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. .
          Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
          Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, εκφράζουμε την διαφωνία μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

Ψήφισμα Γυμνασίου Φιλώτα Φλώρινας



          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Φιλώτα δηλώνει ότι είναι αντίθετος με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
          Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
          Όσο η αξιολόγηση συνδέεται με πιστώσεις που οδηγούν σε μισθολογικές καθηλώσεις και παραμένει αποσυνδεδεμένη με την Επιμόρφωση δεν μπορεί να επιτελέσει την ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου που ευαγγελίζονται οι υπέρμαχοί της.
           Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση  την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΙΛΩΤΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ



Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΙΛΩΤΑ  δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.